نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

ساکنین محترم مناطق شمال تهران می توانند به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به نمایندگی بیمه ایران شمال تهران از تمامی خدمات بیمه ایران و صدور انواع بیمه نامه ها بهره‌ مند گردند.

نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

 

مناطق شمال تهران تحت پوشش نمایندگی بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران شمال تهران تمامی مناطق شمال تهران از قبیل  فرمانيه ، تجريش ، قيطريه ، نياوران ، آجودانيه ، قلهک ، پل رومي ، اقدسيه ، جماران ، چيذر ، دارآباد ، اراج ، درکه ، ازگل ، لويزان ، ميني سيتي، سوهانک ، دروس ، داووديه ، زرگنده ، فرشته ، ولنجک ، محموديه ، کامرانيه ، ظفر، الهيه ، پاسداران، سهروردی و . تحت پوشش قرارداده است و شهروندان تحت پوشش و یا متقاضیان محترم  بیمه ایران می توانند به هر یک از نمایندگی بیمه ایران شمال تهران و یا نمایندگی جنرال بیمه ایران  پورفرد کد4576 مراجعه نموده یا تماس بگیرند و از کلیه خدمات بیمه ای مانند دریافت خسارت، صدور بیمه نامه ها و . استفاده نمایند.

نوع خدمات و انواع بیمه نامه های بیمه ایران در نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

آسودگی فردا را امروز بیمه کنید. بیمه ایران بیمه نامه های گسترده و جامعی را در طول سالیان تجربه در دستور کار خود داشته است و سعی نموده تمامی زمینه ها را تحت پوشش قرار دهد. از بیمه نامه های بیمه ایران می توان  بیمه عمر، بیمه بدنه، شخص ثالث، بیمه آتش سوزی ، بیمه مسئولیت ، بیمه های کشتی - هواپیما و حمل کالا، زلزله، بیمه مسافرتی ، درمان تکمیلی، انواع بیمه مسئولیت، بیمه حوادث، بیمه بازنشستگی، بیمه ن خانه دار، مدیران ، ورزشکاران و مراکز ورزشی ، بیمه مهندسی وطرح های نوین بیمه را نام برد.

از رایج ترین بیمه نامه های بیمه ایران می توان به بیمه نامه های همچون بیمه ثالث ایران که یک بیمه نامه اجباری بوده و تمامی صاحبان وسیله نقلیه زمینی ملزم به پوشش بیمه ثالث هستند و یا بیمه بدنه ایران که در مواقع بروز حوادث رانندگی ، مالک و یا راننده خودرو دیگر نگران جبران خسارت و هزینه های تحمیلی در جهت تعمیر و تعویض قطعات زیان دیده  خودرو نخواهد بود. و یا بیمه درمان تکمیلی که امروزه و با وجود هزینه های بسیار سنگین درمانی یک پشتوانه دلگرم کننده ای است برای افرادی که به بیماریهای سخت مبتلا می گردند زیرا اکثریت افراد برای تأمین هزینه های درمان با چالش های بزرگی روبه رو می شوند.

یکی از افتخارات بیمه ایران این است که تنها شرکت بیمه در ایران می باشد که کارت سبز بیمه شخص ثالث را ارائه می دهد . کارت سبز همان بیمه نامه شخص ثالث است که در قالب یک گواهینامه بین المللی صادر می گردد. و برای رانندگانی که قصد عبور و مرور موقت به کشورهای مشخصی که آنها نیز عضو کشورهای کارت سبزهستند ، ارائه شده است. اگر این رانندگان در مرزها و یا داخل کشورهای دارای سیستم کارت سبز دچار حادثه رانندگی شده و مقصر حادثه شناخته شوند، می توانند از خدمات بیمه شخص ثالث استفاده نمایند و خسارت فرد زیان دیده را از طریق کارت سبز خود جبران نمایند.

سوابق و حدود فعالیت نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

این نمایندگی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات بیمه ای و صدور انواع بیمه نامه در شمال تهران فعالیت می کند. نمایندگی بیمه ایران  پورفرد ، نمایندگی جنرال است که امکان صدور تمامی بیمه نامه ها را دارد. نمایندگی 4576 بیمه ایران از لحاظ رتبه بندی درجه 1 ( بالاترین رتبه بر اساس خدمات و سابقه) می باشد. این نمایندگی در سال 1395 به عنوان نماینده برگزیده بیمه عمر در تهران انتخاب شد. همچنین در سال 1396 به عنوان نماینده برترشعبه سرپرستی در بیمه عمر معرفی گردید.

مزایای نمایندگی بیمه ایران شمال تهران

*عضویت بیمه گزارن در باشگاه اطلاع رسانی نمایندگی

*بهره مندی از خدمات پیگیری مستمر جهت خسارت، وام و سایر امور بیمه ای بیمه گزاران

نحوه دریافت مشاوره قبل ازدرخواست صدورهر نوع بیمه نامه‌ای ؟

ساکنین محترم مناطق شمال تهران می توانند جهت دریافت مشاوره های رایگان کارشناسان ما و یا دریافت کلیه خدمات بیمه ایران و صدورانواع بیمه نامه  با شماره 09121063949 تماس حاصل نمایند.

ضمنا ارسال بیمه نامه توسط این نمایندگی به مناطق شمال تهران رایگان می باشد.

نمایندگی بیمه ایران شمال تهران



مناطق تحت پوشش نمایندگی بیمه ایران شمال تهران/ پورفرد کد 4576

با افتخار اعلام میداریم تمامی مناطق در لیست زیر تحت پوشش این نمایندگی بوده و در عین حال میتواننند از خدمات بیمه در محل نیز استفاده کنند و یا با نمایندگی تماس و از خدمات بیمه غیر حضوری استفاده کنند.

نقشه تهران

نمایندگی بیمه ایران اقدسیه
نمایندگی بیمه ایران الهیه
نمایندگی بیمه ایران اوین
نمایندگی بیمه ایران درکه
نمایندگی بیمه ایران ازگل
نمایندگی بیمه ایران امام زاده قاسم
نمایندگی بیمه ایران باغ فردوس
نمایندگی بیمه ایران تجریش
نمایندگی بیمه ایران جماران
نمایندگی بیمه ایران چیذر
نمایندگی بیمه ایران دارآباد
نمایندگی بیمه ایران دربند
نمایندگی بیمه ایران درکه
نمایندگی بیمه ایران دزاشیب
نمایندگی بیمه ایران جوزستان
نمایندگی بیمه ایران زعفرانیه
نمایندگی بیمه ایران سوهانک
نمایندگی بیمه ایران شهرک نفت
نمایندگی بیمه ایران شهرک محلاتی
نمایندگی بیمه ایران فرمانیه
نمایندگی بیمه ایران فرشته
نمایندگی بیمه ایران قیطریه
نمایندگی بیمه ایران کاشانک
نمایندگی بیمه ایران کامرانیه
نمایندگی بیمه ایران محمودیه
نمایندگی بیمه ایران نیاوران
نمایندگی بیمه ایران ولنجک
نمایندگی بیمه ایران سعادت آباد
نمایندگی بیمه ایران شهرک غرب
نمایندگی بیمه ایران شهرک مخابرات
 و
مناطقه 2 تهران در شمال شرقی میدان آزادی
منطقه 3 تهران در شمال شرقی
منطقه 4 تهران در شمال شرقی


تماس با نمایندگی جنرال بیمه ایران پورفرد کد 4576

09121063949


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,نمایندگی ,تهران ,شمال ,نامه ,خدمات ,بیمه ایران ,نمایندگی بیمه ,شمال تهران ,بیمه نامه ,ایران شمال ,بیمه ایران  پورفرد ,ساکنین محترم مناطق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه فقط برای امروز پانیذ موزیک مجله مد آواجیق http://azarca1002.rozblog.com pc downloads and tips خلسـه DIGIKALA